SIMPARKING P2/P4

vizual
SIMPARKING P2/P4 je nezavisni parkirni sistem proizveden od strane tvrtki SIMMETAL i BAJKMONT koji omogućava parkiranje dva odnosno četiri vozila na dvije razine. Vozila su smještena jedno iznad drugog sa zajedničkim prilaznim položajem, te je time omogućena dvostruka iskoristivost raspoložive parkirne površine.

SIMPARKING P2/P4 je nezavisni parkirni sistem proizveden od strane tvrtki SIMMETAL i BAJKMONT koji omogućava parkiranje dva odnosno četiri vozila na dvije razine. Vozila su smještena jedno iznad drugog sa zajedničkim prilaznim položajem, te je time omogućena dvostruka iskoristivost raspoložive parkirne površine.

SIMPARKING P2/P4 parkirni sistem montira se u posebno sagrađenu jamu dubine 1,7 m do 2 m ovisno o visini između platformi. Parkirne platforme su horizontalne i imaju horizontalan pristup,  te  neklizajuću površinu.

U donjem položaju donja platforma s parkirnim vozilima nalazi se u jami, dok je gornja u parkirnom nivou, te obrnuto.

Pokretanje parkirne platforme obavlja se bez prisustva osoba na platformi. Sistem se kreće vertikalno, a pogon je omogućen hidrauličkim agregatom preko dva hidrocilindra koji pomiču platformu.

Platforme se kreću paralelno i istovremeno gore – dolje, te vozila mogu ulaziti i silaziti s platforme neovisno jedno o drugima čime je omogućeno jednostavno ulaženje i izlaženje iz vozila, kao i pristup svakom vozilu.

Prednost ovog sistema je u niskim troškovima održavanja, uštedi prostora, kao i mogućnosti ugovora godišnjeg servisa.

SIMPARKING P2/P4 sistem pogodan je za standardna putnička vozila, kao i za SUV vozila čije mjere odgovaraju propisanim dimenzijama. Namijenjen je privatnim kućanstvima, stambenim i poslovnim objektima, privatnim i podzemnim garažama, javnim parkiralištima, kao i hotelima i trgovačkim centrima.

SIMPARKING P2/P4 parkirni sistem sastoji se od dvije platforme širine 2,5 m, tj. 5 m, dužine 5 m i međusobnog razmaka od 1,8 m. Standardne dimenzije omogućavaju komforan ulazak i silazak s platforme za većinu vozila. Moguća je izrada posebnih platformi prema željama kupaca za manja ili veća vozila. Standardna nosivost pojedine platforme je 2000 kg po parkirnom mjestu (500 kg po kotaču), a po želji kupca može se ojačati do 2500 kg (625 kg po kotaču). Brzina kretanja platforme je cca 0, 035 m/s.

Svaka platforma sastoji se od bočnih strana, greda, uzdužnih nosača i voznih staza platforme. Pogonski uređaj sastoji se od elektrohidrauličke instalacije koju čini hidraulički agregat, armirane gumene cijevi za visoke pritiske, hidrauličke bešavne cijevi, oprema za povezivanje instalacije, radni cilindri, elektromagnetni ventil, elektromotor i upravljački pultovi.

Sigurnosni mehanizmi: sigurnosni ventil protiv nekontroliranog propadanja platforme, sigurnosni pretlačni ventil, upravljačka jedinica s ključem, tipka STOP za slučaj nužde, osovina za jednolik raspored opterećenja i izravnavanje platforme.

Prostor za smještaj parkirnih platformi (jama) mora biti osiguran i armiran betonski. U ovaj prostor ne smiju se ugrađivati instalacije i uređaji koji nisu sastavni dio parkirne platforme. Minimalna debljina ploče jame je 18 cm, a oslone ploče stupa s vođicama se sidrima fiksiraju za pod do dubine 10 cm – 12 cm. Zidovi prostora za smještaj platforme moraju biti otporni na mehanička oštećenja, vatru, te dno mora biti zaštićeno od prodiranja vode.

  1. EN 14010
  2. EN 60204-1
  3. Čelična konstrukcija proizvedena prema EN 1090-2
  4. Zaštita vrućim dubokim cinčanjem prema EN ISO 1461
  5. Direktiva o sigurnosti strojeva 2006/42/EC
  • Nezavisni parkirni sistem
  • Standardna putnička vozila ili SUV
  • Jednostavan ulazak i izlazak iz auta
  • Neklizajuća površina
  • Dvostruka iskoristivost raspoložive površine; ušteda prostora
  • Niski troškovi održavanja
  • Mogućnost godišnjeg servisa
  • Hidraulična parkirna platforma
  • Čelična konstrukcija proizvedene prema EN 1090
  • Zaštita vrućim dubokim cinčanjem 1461
  • Mogućnost prilagodbe potrebama kupaca
  • Sigurnosni mehanizmi
  • Prostor za smještaj parkirnih površina mora biti osiguran