SIMPARKING PUZZLE 3×3

vizual
SIMPARKING PUZZLE 3x3 je nezavisni parking sistem za parkiranje, proizveden od strane tvrtki SIMMETAL i BAJKMONT, koji omogućava parkiranje sedam vozila na tri razine, jedna iznad drugih. Sva parkirna mjesta mogu se odabrati i koristiti samostalno i nezavisno od ostalih vozila.

SIMPARKING PUZZLE 3×3 je nezavisni parking sistem za parkiranje, proizveden od strane tvrtki SIMMETAL i BAJKMONT, koji omogućava parkiranje sedam vozila na tri razine, jedna iznad drugih. Sva parkirna mjesta mogu se odabrati i koristiti samostalno i nezavisno od ostalih vozila.

SIMPARKING PUZZLE 3×3 parkirni sustav sastoji se od sljedećih dijelova:

  • Konstrukcija
  • Platforma P0
  • Platforma P1
  • Okvir K1
  • Okvir K2
  • Sistem upravljanja

Pokretanje platforme obavlja se bez prisustva osobe na platformi. Platforme na vrhu mogu se pomicati samo gore ili dolje, dok se na donjim razinama kreću gore ili dolje, te lijevo ili desno, čime se omogućava brz i jednostavan ulazak i silazak s platforme, kao i pristup vozilu.

Prednosti ovog parkirnog sistema su jednostavna instalacija, upotreba, te održavanje, velika ušteda prostora.

 

SIMPARKING PUZZLE 3×3 parkirni sistem može biti postavljen podzemno, nadzemno, te u kombinaciji. Pogodan je za unutarnje i vanjske prostore, stambene i poslovne zgrade, privatna i javna parkirališta, garaže, trgovačke centre i hotele.

SIMPARKING PUZZLE 3×3 parkirni sistem sastoji se od konstrukcije, dvije platforme P0, pet platformi P1, dva okvira K1, tri okvira K2, te sistema za upravljanje.

Konstrukcija je sastavljena od pocinčanih profila spojenih vijčanim vezama. Stupovi su pričvršćeni za temelj i na njih su vijcima pričvršćene grede. Na prvom nivou je na gredu zavarena vodilica po kojoj se vozi okvir K1. Na drugom nivou se na gredu vijcima pričvršćuje okvir K2.

Vozna staza je također dio konstrukcije. Vozna staza se pričvršćuje u pod i po njoj se voze platforme P0.

Ispred svakog ulaza je u pod pričvršćena ulazna kosina.

Platforma P0 na kotačima leži na voznoj stazi, te se pomiče pomoću elektromotornog pogona s reduktorom. Dva lijeva kotača (gledano s prednje strane)  su pogonski kotači, dok su stražnji kotači vodeći, tj. imaju veće prirubnice koje vode kotače po voznoj stazi. Da bi se osiguralo tiše kotrljanje po stazi kotači su izrađeni od SIPASA. U svrhu sprječavanja proklizavanja dio platforme po kojoj voze kotači vozila izrađen je od „suza“ lima, dok je središnji dio platforme pokriven pocinčanim limom.

Platformu P0 čine i dva okvira napravljena od kvadratnih cijevi koja štite vozilo od eventualnih pogrešaka u upravljanju, tj. sprečavaju spuštanje gornjih platformi na vozilo.

Platforma P1 slična je kao P0 samo što nema kotača i sklop za pokretanje već je lancima ovješena za okvir K1 ili za okvir K2.

Okvir K1 izrađen je iz UPN profila koji su međusobno spojeni u okvir. Na okvir je montiran pogonski sklop za pomicanje okvira i sklop za podizanje platforme P1 koja je preko lanaca zakačena za okvir. Okvir K1 i platforma P1 se pomoću četiri sklopa s kotačima pomiču po vodilici. Okvir K1 sadrži četiri šiljka za centriranje platforme u gornjoj granici, graničnike za gornji položaj, mikroprekidače za detekciju položaja platforme, te okvire koji štite vozilo od oštećenja.

Okvir K2 sličan je okviru K1. Razlika je u tom što je okvir K2 fiksno montiran za konstrukciju.

Sistem upravljanja  sastoji se elektro – ormara i upravljačke kutije.

Na upravljačkoj kutiji, montiranoj na ulaznom dijelu parking sistema, nalaze se tipkala za poziv pojedine platforme i gljivasto STOP tipkalo za zaustavljanje sistema u slučaju bilo kakve opasnosti.

PLC omogućuje da se pritiskom za poziv pojedine platforme automatski izvrše potrebne predradnje kako bi tražena platforma došla u položaj za ulazak ili izlazak vozila.

Pravilan položaj vozila pri ulaženju na platformu kontrolira se pomoću fotoćelija na ulaznom nivou.

  1. EN 14010
  2. EN 60204-1
  3. Čelična konstrukcija proizvedena prema EN 1090-2
  4. Zaštita vrućim dubokim cinčanjem prema EN ISO 1461
  5. Direktiva o sigurnosti strojeva 2006/42/EC
  • Nezavisni parkirni sistem
  • Za standardna putnička vozila i SUV
  • Čelična konstrukcija proizvedena prema EN 1090
  • Zaštita vrućim dubokim cinčanjem 1461
  • Jednostavan ulazak i izlazak iz vozila
  • Maksimalno vrijeme potrebno za parkiranje je 60 s
  • Platforme na vrhu pomiču se gore – dolje, a na nižim nivoima gore – dolje, te lijevo – desno
  • Jednostavna instalacija i održavanje
  • PLC kontrola, jednostavno rukovanje
  • Velika ušteda raspoloživog parkirnog prostora
  • Sigurnosni mehanizmi (stop tipka, graničnici, …)
  • Fotoćelije za kontrolu položaja i dimenzija vozila
  • Mogućnost prilagodbe potrebama kupaca (veći ili manji broj parkirnih mjesta, razina, dimenzija)
  • Mogućnost ugovora godišnjeg servisa